Undeniable Attraction @ Your Biggest Ressource about Michael & Sara
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Code promo Nike : -25% dès 50€ d’achats sur tout le site Nike
Voir le deal

TOPIC OFFICEL des Twilight Addicts

+16
sosam66
caly
ion_ion
Shallya
Sara59
miliibnb
Amaria
cend17
tinkerbel
elwin31
$acass
Dana
Islemmedemars
Keira
Gossip-girl17
selima
20 participants

Page 8 sur 37 Précédent  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 22 ... 37  Suivant

TOPIC OFFICEL des Twilight Addicts - Page 8 Empty Re: TOPIC OFFICEL des Twilight Addicts

Message  selima Sam 15 Nov - 17:25

Je pense avoir trouvé, je t'envoie un mp Wink
selima
selima
Dr Tancredi you are free

Féminin Nombre de messages : 3733

Revenir en haut Aller en bas

TOPIC OFFICEL des Twilight Addicts - Page 8 Empty Re: TOPIC OFFICEL des Twilight Addicts

Message  elwin31 Sam 15 Nov - 17:35

Rho les bandes de cochonnes !!

(bon seli t'as interet à me filer le lien ... Razz )
elwin31
elwin31
Rendez vous au motel

Féminin Nombre de messages : 347

http://twilighters.forumactif.org/forum.htm

Message  Gossip-girl17 Sam 15 Nov - 17:36

Ouai Selima c'est bien celui là =). Ne fais pas trop circuler l'adresse Wink
Alors en effet, je viens de voir qu'il y a plusieurs conditions pour être accepté :

well, i can't say i understand. i can't even say i sympathize. we have over 2,000 members here, which means our screening process can't be too rigorous, but lately there have been complaints about "rejections" and our "exclusivity." excuse my beauty. if your account was rejected, it was for one of two reasons:

1. your journal was created very recently. this suggests to us that you have another livejournal that you don't want to join with for whatever reason, so you created one solely to lurk.
2. your account is very old, but has few comments, friends that never update, and is never updated itself. this also suggests that you have another livejournal that you don't want to join with for whatever reason, so you used one solely to lurk.

we do not reject anyone on the basis of what communities they are in, who their friends are, or whether or not they have any twilight-related interests or communities in their profile. it's based solely upon whether or not we think you're joining for real and to contribute, or for ~nefarious purposes.~

En clair, il faut que ton livejournal soit actif ( avec des posts, des amis ... ) sinon ta demande sera rejetée.

Et également il faut que tu postes dans le post tout en bas, la réponse à ce petit questionnaire :

Name:
Do you sparkle?:
Is Twilight serious business?:
Do you plan to be active?:
Gossip-girl17
Gossip-girl17
Retrouve Steadman

Féminin Nombre de messages : 1292

http://fascinatedbyhim.skyrock.com/

Message  selima Sam 15 Nov - 17:38

oui c'est un truc vachement fermé, on voit rien si tu es pas dans la communauté. J'ai un compte livejournal mais j'ai rien dessus alors c'est même pas la peine lol! lol!
selima
selima
Dr Tancredi you are free

Message  Gossip-girl17 Sam 15 Nov - 17:45

Oui c'est très fermé =/ je suis désolée que tu ne puisses pas y rentrer =(.
Gossip-girl17
Gossip-girl17
Retrouve Steadman

Message  selima Sam 15 Nov - 17:46

Arf c'est pas grave, les infos on les trouves ailleurs et c'est les mêmes ! Very Happy
selima
selima
Dr Tancredi you are free

Message  Gossip-girl17 Sam 15 Nov - 20:21

Une tournée de nouvelles pictures du New Jersey, sur ma belle Kris TOPIC OFFICEL des Twilight Addicts - Page 8 Invisio3

Gossip-girl17
Gossip-girl17
Retrouve Steadman

Message  Gossip-girl17 Sam 15 Nov - 21:18

Bon, et je ne sais pas si ça intéresse, mais une fille a posté 2 films en téléchargement.

Director : Catherine Hardwicke
Writers : Catherine Hardwicke (written by) & Nikki Reed (written by)
Actors : Nikki Reed, Evan Rachel Wood...
MPAA : Rated R (-17) for drug use, self destructive violence, language and sexuality - all involving young teens.
Plot : A thirteen-year-old girl's relationship with her mother is put to the test as she discovers drugs, sex, and petty crime in the company of her cool but troubled best friend.